S.TA.L.K.E.R-Shadow of Chernobyl Guide

Mindent a játékról képek,modok,térképek,leírások,lexikon,végigjátszás,videók minden mennyiségben!

S.T.A.L.K.E.R-Shadow of Chernobyl

                            Végigjátszás 2.


Találkozzunk Mole-al
Amint megérkeztünk ebbe a zónába, egy stalker közli velünk, hogy egy katonai csapat a légierőtől Mole mellett landolt, valamilyen okból kifolyólag. Ha ezek után is beszélni akarunk Mole-lal, az maga lesz az öngyilkosság... Mindegy, menjünk, segítsünk neki, és védelmezzük, ha szükséges.


Mole megmentése
Nos, keressük meg a helyszínt, hol is kell Mole-t megmenteni... Többfajta lehetőségünk van arra, hogy megtaláljuk; mászhatunk létrán, tetőről be az épületbe, illetve több bejárat létezik, amelyek lépcsőházakhoz vezetnek ezek mind egy pontban érnek véget.
A cél ismét az, hogy az összes katonát megöljük, igaz, itt már szorít az idő is. Minden katona AKM 74/2-es puskákkal van felfegyverkezve, ami szintén nehezíti a dolgunkat. Fel is kaphatunk egyet, ha nem túl nehéz ahhoz lőszerutánpótlással együtt, hogy cipeljük, mindenesetre ez a leghatásosabb fegyver.

Ha mindegyik katonát leszedtük, Mole előbújik az épületből, és megkér arra, hogy kövessük. Tegyünk így, átkelünk egy kilőtt falon, egészen egy, a mezőn lévő csatornalejáróig. Itt megáll, és közli, hogy odalent Strelok cuccait találjuk meg, köztük azt a terhelő dokumentumot, ami sokat elárulhat róla, és segíthet is. Úgyhogy ne is tétlenkedjünk, irány le a kanálisba.


Találjuk meg Strelok csapatának cuccait
Miután lemásztunk, újra itt az idő, lődözni kell. Ezúttal újfent banditákra (kapunk is egy küldetést), vannak jópáran, ráadásul nehezíti dolgunkat, hogy vaksötét van. Sebaj, van nekünk zseblámpánk is, kapcsoljuk be (alapbeállítás: L), mindjárt könnyebben megy.

Miután kinyírtunk vagy egy tucat rosszcsávót, menjünk fel a szemközti jobb lépcsőn. Itt sem lesz egyszerű az áthaladás, mert mindenféle kisüléssel találjuk szembe magunkat, de sebaj: kemény stalkerek vagyunk, meg sem kottyan ez nekünk, áthaladunk. A folyosó végén menjünk le a csigalépcsőn, itt szintén igen sok anomáliát találunk, de túléljük ezt is.

Eme helyszín mellett ismét érkezik vagy húsz katona, őket a szokott módszerrel küldjük padlóra, majd menjünk végig a folyosón, kerülgetve a zöld anomáliákat(gyümölcs puncs). Ha jól csináltuk, észreveszünk egy lukat a falon, amibe bele is mászunk szépen, a ládák segítségével. Itt a felfelé vezető létrán haladunk tovább, míg meg nem érkezünk Strelok titkos szobájába, ahol a szemben lévő térkép mögött megtaláljuk hőn áhított PDA-ját, benne a feljegyzésekkel. 
Elérhetővé válik a Find Ghost/Találjuk meg Ghostot”misszió, amit később le is nyomunk, de mindenekelőtt másszunk ki a felszínre.(Ebben a kis helyiségben van egy tuningolt fegyver(Gyorstüzelő Ak 74/2),egy műtárgyat ill. az egyik ládában egy frankó ruhát a láda eléggé el van dugva úgy keresd hogy 2  láda van.)


Találjuk meg a felszínre vezető utat
Kövessük visszafelé azt az utat, amin jöttünk, a PDA is segítségünkre lesz ebben. Jön egy újabb sereg katona, őket már akár behunyt szemmel is kicsináljuk... Végre megérkezünk a kijárathoz, ám egy psi-mutáns(Irányító) ugrik elő a semmiből, és minden egyes létramászási kísérletünket meghiúsítja azzal, hogy magához szippant minket. Érdekes feladat lesz kivégezni, de nem lehetetlen. Ha megvagyunk vele, irány a szabad levegő.


Találjuk meg a katonai iratokat
Kimászunk, és az Agroprom közepén találjuk magunkat mily véletlen, pont ide akarunk bejutni, hiszen fontos katonai okmányokat kell elemelnünk az egyik emeleti szobából, amelyekről Sidorovich megmentőnk beszélt. Induljunk neki, ám újabb tucatnyi őrrel találjuk szemben magunkat. Legyünk óvatosak, egyre agresszívabbá válnak, és ez igaz az egész játékmenetre is! 

Az iratok tehát a központi nagy épületben találhatók, a harmadik emeleten. Ha gondoljuk, a tetőn található szirénát lőjük ki, egyrészt idegesítő, másrészt vonzza az erősítést. Miután felmartuk az iróasztalról a dokumenteket, irány ki.


Irány a bár
Most, hogy megszereztük a katonai papírokat, mehetünk a bárba. Ehhez újra átkelünk okosan a roncstelepen, Sidorovich beszélt egy Duty checkpointról  (Kötelességi ellenőrzőpont) Teljesen normálisak, sőt, még segíthetünk is nekik mutánslövésben.

Első dolgunk az legyen, hogy megkeressük a bárt, ahol a barkeeper/csapos várja már a papírokat türelmetlenül. Megajándékoz minket egy stalkerruhával(ha ügyes voltál találtál ilyen Strelok rejtekhelyén), ami jól jön már, hiszen szinte nincs is rajtunk semmi pár rongyon kívül; felvesszük, és élvezzük. Jó kis ruha (bár lesz brutálisabb is), véd a golyók, sugárzás, elektromos kisülések, és anomálák ellen is  valamennyire. Persze minden lövés, és egyéb sérülés hatására amortizálódik, idővel újat kell beszerezni, nem kis pénzekért. 

A csapos rögtön feladja a küldetés második részét: szüksége van a katonai dokumentumok további darabjaira, amelyek egy másik helyen vannak elzárva. De örülünk mi ennek... Fedezzük fel ezt is netán, kapunk is egy kulcsot tőle, ám természetesen kettő kulcs szükségeltetik az örömünkhöz. Egy Borov nevű banditánál lesz majd, tőle kell elvennünk.

Akkor indulás Dark Valley/Sötét Völgy-be, átkelvén a roncstelepen újra, majd keletnek indulunk.

The Dark Valley/Sötét völgy
A Dark Valley-ba vezető út igencsak macerás, mivel eddig sosem látott/tapasztalt radioaktív sugárzás fogad majd minket. Az imént kapott stalkerruha segít némileg a sugarak, és egyéb hatások elnyelésében.

Dark Valley hemzseg egyébként az értékes artifactektől, hála a magas sugárzásnak. Ezeket érdemes összeszedegetni mind, mert viszonylag kis súlyúak, viszont annál nagyobb az értékük  kereskedni velük ideális. Ráadásul, ha párhúzamosan mellékküldetéseket csinálunk, lehet, hogy valamelyikben pont arra  lesz szükség, amit épp megtalálunk most. 

Amint Dark Valleyba érünk, kezdődik egy kis misszió, amit akár el is felejthetünk, ám a teljes végigjátszás érdekében nyomjuk le ezt is.


Kövessük Bullet-et
Amikor először belépünk Dark Valleybe, látjuk, amint egy duty/kötelességi katona lefegyverez egy banditát. Egy egész csapat bandita túszul ejtett egyet a duty-sok közül, váltságdíjat remélvén, de ha mi közbelépünk, és kiszabadítjuk a srácot, kőkemény jutalom ütheti markunkat.

Ahogy elértük az ambush-pontot, és várakozunk az útkereszteződésben Bulletre, mögöttünk található egy kis építmény. A katonahaverja lesz az első, aki belép lőtávolságra, erre ügyeljünk; kettő bandita fogja követni rövidesen. Várjuk meg, amíg Bullet tüzelni kezd, és akkor szedjük le a banditokat. Utána dumáljunk Bullet-tel, aki megajándékoz minket egy PSO-1 távcsővel, amit fel is rakhatunk a fegyverünkre, ha épp olyat (is) tartunk magunknál.
Miután befejeztük ezt a küldetést is, beszéljünk Bullet haverjával, hogy több infot szerezhessünk arról a gyárról, ahol Borov fellelhető. Ha alaposan kifaggatjuk, és kérdezősködünk, kapunk tőle egy Free the Dutyer from Bandit prison/Szabadítsuk ki a szolgálatos katonát a börtönből missziót.


Találjuk meg a dokumentumokat / Szabadítsuk ki a szolgálatost
Mindkét küldetés teljesíthető egy időben. Miután beértünk, nézzünk egy kicsit körül a térképen. Jó sok rejtekhely-jelölő pontot láthatunk, és a legtöbbjükben hasznosítható cuccokat lelünk, érdemes foglalkozni velük. Persze a legemlítésre méltóbb dolgot nem ládában, rejtekben, hanem a zóna keleti felében található épület legfelső emeletén találjuk meg, egy RPG-7u rakétavető személyében. Itt is vigyázat, banditák tömkelege fog lövöldözni ránk, ha közelítünk!


Belopakodás a bázisra
Ha továbbmegyünk északra tehát, a banditák bázisa egyben a második kulcs lelőhelye is. Ugyebár, mint feljebb olvashattuk, kettő kulcs fogja nyitni a titokzatos laboratóriumot, így hát keressük meg a nyugati oldalon lévő csatorna-alagútat, amely a föld alá vezet. Találjuk meg, és menjünk be, aztán balra kanyarodjunk egyet, ki a vízből.


Szerezzük meg Borovtól a kulcsot
Borov egy bandita, és nyilvánvalóan nem fogja kezünkbe adni a kulcsot. Hm, ki gondolta volna...? 

Induljunk neki talán. Kezdetnek átverekedjük magunkat egy rakás banditán, aztán elindulunk a déli rész felé, mert arrafelé találjuk őt állítólag. Figyeljük a PDA-t, sokat fog segíteni most is, bár egy darabig úgy fogjuk érezni, hogy az épületen kívül nyomul. Pedig nem. Becsapós... 

Ha elérjük a lépcsőházat a kegyetlen irtás után, nyert ügyünk van: el is indulhatunk lefelé, és egyben meg is kereshetjük azt a duty-s katonát, akit fogvatartanak a csúnya banditák. Szükség lehet a villany felkapcsolására, ezt tegyük is meg, fegyvert ragad, és innentől kezdve tud magán segíteni a harcokban. 

Visszatérve Borovhoz: ez az arc mélyen az épületben leledzik, kicsit komplikált rábukkanni, de sikerülni fog mindenkinek, miután a rakat banditán átküzdöttük magunkat. Ha megtaláltuk, nyírjuk ki, és vegyük el tőle a kulcsot. 

El a bázisról/Be a laboratóriumba
Nem szükséges azon az útvonalon kimenekülnünk, amit a térkép mutat, bármelyik másik irány tökéletesen megfelelő. Például tökéletesen jó a lezárt összekötőfolyosó, egyből kivezet, ráadásul a sugárszennyezett területek is kikerülhetőek vele. Menjünk dél felé, hogy megtaláljuk a labor bejáratát, ez egy másik épületcsoportban található. Menjünk be a főbejáraton, menjünk az épület bal része felé.A bejárat egy hermetikusan lezárt helység ajtaja lesz, jobbra a helyszíntől, egy kis lépcső vezet le az alagsorba, itt menjünk le. Nyissuk ki...


Folytatás a Végigjátszás 3-ban



 




 




 




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 7
Tegnapi: 7
Heti: 7
Havi: 91
Össz.: 96 815

Látogatottság növelés
Oldal: Végigjátszás 2 (Shadow of Chernobyl)
S.TA.L.K.E.R-Shadow of Chernobyl Guide - © 2008 - 2024 - stalker.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »